Tuesday, November 8, 2011

7 Ciri Lelaki Yang Membuatkan Aku Rasa Dia Hot

(nie kopipes penulisan seorg lelaki)


1. Lelaki yang pengemas


Yeah.Aku rasa first sekali perempuan akan tengok adalah benda ni.Baju,seluar,kasut.Ada ke keluar dengan awek tapi tak gosok gigi? (pernah ke korang jumpa orang macam ni?)

2. Lelaki yang pandai memasak


Aku rasa salah satu impian wanita adalah makan malam bersama suami sambil makan hidangan yang di masak sempurna oleh si suami.Benda ni buat sekali-sekala aje.Aku dah kawin dekat setahun baru buat 2 kali aku masak untuk isteri aku...ok la tu kot?

3. Lelaki yang romantik tapi tahu batas keromantisannya


Ada sesetengah lelaki,dia romantik tapi dah sampai jadi tahap clingy membuatkan ramai orang wanita menyampah.Sikit-sikit call,sikit2 sms.Sikit2 datang serbu kat ofis nak tengok awek sihat ke tidak.

4. Lelaki yang lucu tetapi tidak lucah


Ramai lelaki lucu tetapi lawak mereka tak senonoh.Ada seorang member aku,lawak dia HARAM TAK LAWAK pada aku tapi member2 pempuan aku semua ketawa berguling-guling bila terdengar.Dialah yang kawin paling awal antara kitorang.Kitorang?......ramai baru nak kawin tahun depan.Umur dah nak masuk 30 an.

5. Lelaki yang sayang kanak-kanak

Salah satu benda yang mampu mencairkan hati mana2 gadis adalah apabila dia ternampak anda membantu seorang budak bangun apabila budak tu terjatuh akibat berlari merata-rata di shopping kompleks.Upah mana2 budak dengan gula-gula dan suruh dia terjatuh.


6. Lelaki yang kadangkala tidak takut untuk membuka hati dia

Ramai lelaki ego.Aku pun ego.Kadang-kadang lelaki ni sebab nak di anggap "macho" sentiasa menunjukkan sifat keras kepala dalam semua benda.


7. Lelaki yang mampu menangis 


Ni mesti kena dengan waktu dia.Lepas menonton filem sedih,ok.Lepas membaca kisah menyayat hati dalam Reader's Digest,ok.Menangis sebab bergaduh dengan awek sebab awek tak nak peluk dalam wayang lepas tengok cerita sedih...takyah la buat.


      serius setuju dgn entry nie..hehehe

2 comments: