Thursday, February 2, 2012

aku rindu zaman itu~

salam sume~
nie luahan hati semata2..

ALLAH menguji hambaNYA dengan dugaan & kenikmatan, di uji kita dgn ujian shingga kadangkala kita rasa buntu menghadapi kehidupan..sabarlah wahai hati..ALLAH memilihmu kerana ingin dirimu dekat padaNYA..mudah-mudahan engkau diberi kekuatan kerana dengan ujian kau akan rasa manisnye kehidupan. INSYA ALLAH


aku rindu zaman itu..
zaman yg penuh dgn iklim dini..
zaman yg memberi cahaya serta panduan tuk dlm hidupku kini..

aku rindu zaman itu..
zaman ku sentiasa ditarbiyah..
zaman ku kenal ape itu tamrin sehingga akhirnya menjadi naqibah..

aku rindu zaman itu..
zaman kupunya sahabat yg sentiasa ada di sampingku..
tidak kira ketika aku tip-top mahupun time aku jatuh tersembam ke bumi..
aku rindu zaman itu..
zaman ku masih brjilbab labuh..
zaman ku malu brcakap dgn XY..
apatah lagi bermsg mahupun brcakap telefon dgn mereka..

Allahurobbi..
sesungguhnya aku amat merindui zaman itu..
zaman yg berbeza dgn duniaku sekarang walaupon iklimnya SEAKAN-AKAN sama..

Allahurobbi..
aku ingin kembali ke zaman itu..T_T



'Dan Dia telah memberikan kepadamu segala apa yang kamu mohonkan kepada-Nya. Dan jika kamu menghitung nikmat Allah, nescaya kamu tidak akan mampu menghitungnya. Sungguh, manusia itu sangat zalim dan sangat mengingkari (nikmat Allah)'-surah Ibrahim:34

-THE MAN WHO DECIDED TO CHANGE ON 12TH HOUR DIES ON 11TH.-

No comments:

Post a Comment